Prilagodite se skolskom zivotu!

By Sofija - август 17, 2017

Ljudi vi nemate pojma koliko sam ja uzbudjena zbog nove skolske godine, to je strasno. Salim se, pa nisam streber haha. 


Licno nemam Bog zna kakvo iskustvo, ali mogu da vam dam neke savete koje sam do sad usvojila ( nadam se da jesam XD). Kako sa skolom dolaze i one obaveze koje svi imamo oko nje, svima nam je u pocetku da se prilagodimo tom "ritmu". To je razlog zasto sam tu da vam pomognem.


Probajte da lezete ranije!
San je jako vazan. Utice na nase raspolozenje, zdravlje, ponasanje... Ako smo neispavani, mozak ce nam jako lose funkcionisati, sto naravno utice i na nase ucenje. Na raspustu svi volimo da lezemo kasno uvece. Znam da je lako reci, ali treba da legnete ranije. Nece vam skoditi da namestite alarm, ili zapisete to sebi (uradite bilo sta sto ce vas podsetiti na to). Sledeci korak je da to i ispunite. Pokusajte da koliko god mozete da ne budete okruzeni necim sto ce vam odvuci paznju od vaseg cilja ( pod ovim mislim na tehnologiju). Kada jednom legnete na primer, sat vremena ranije,uradicete to i sledeci put. Uskoro cete shvatiti u koliko sati vam odgovara da lezete i stecicete rutinu. 


Manje koristite tehnologiju!
Pre jedno dve nedelje sam procitala post na Aninom blogu ( Ana's blogger life), koji me je podsetio koliko zapravo koristimo telefone i ostalo, te koliko to moze uticati na nase zdravlje. Savetujem i sebe i vas, sto manje "buljenja u fon". Prosto treba da ogranicimo to vreme koje provodimo na njemu. Mozemo ga iskljuciti, dati roditeljima na neko vreme, ima milion nacina. Sad ce verovatno ono pitanje, "kakve veze ovo ima sa skolom?" Ima, jer mi nesvesno provedemo toliko minuta, sati da od ucenja nema nista. Znam da ce biti tesko, ali nadam se da cemo uspeti u ovom izazovu!


Ucite...
Ne znam kako je u drugim drzavama, ali u Srbiji na pocetku skolske godine daju inicijalne testove iliti ''testove obnavljanja". Bez obzira na cinjenicu da nam to ne ulazi u prosek, mi naravno ne volimo da ih radimo (jer ko jos voli testove?!). Medjutim, mislim da sam pronasla "srecu u nesreci". Dobra stvar jeste da pomocu toga mozemo obnoviti nasu rutinu ucenja. Nije neophodno da nesto specijalno ucite, ali je ipak dobro da dnevno pola sata-sat ponavljate gradivo. Dakle ne treba da se ubijete od toga, samo citajte, vezbajte zadatke i ubrzo ce sve doci na svoje. Koristice vam jer se tako prilagodjavate, te vam nece biti sok kada nastavnik krene da predaje novo gradivo.


To bi bilo sve. Nemam bas puno iskustva, s obzirom da nisam zavrsila ni osnovnu skolu, ali ovo je ono sto sam naucila za sad. Nadam se da ce vam neki savet odavde biti od pomoci. Do sledeceg posta!

  • Share:

You Might Also Like

14 коментара

  1. Jako mi se svida ideja ovoga posta! Dala si zaista odlicne savjete kako se sto brze prilagoditi. Kod nas na srecu nikad nisu davali te incijalne testove na pocetku skolske godine ☺


    myfirsttextvm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sper savjeti! Mi ne dobivamo te testove na početku godine, na svu sreću :)

    Vodić kroz Instagram fotografije: moonstears

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post, sve si super napisala! :)

    Pratim te, nadam se da ces mi uzvratiti follow ♥

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti na savjetima, sigurno će poslužiti! Ne mogu da vjerujem da je škola tako blizu, uhh.. :/ ♥♥♥

    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2017/08/bts-kako-da-vas-nastavnici-zavole.html

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post, razuumem u potpunosti tvoju uzbuđrnost povodm nove školske godine, i sama se tako trenutno osećam, ali znamo kako to ide... Posle prve nedelje škole sve se vraća na staro i nema se više zbog čega biti uzbuđen hahah :)Što se tiče posta naravno slažem se sa svim stavkama, pogotovo za spavanje jer bez dovoljno sna ni ne možemo da funkcionišemo koliko možemo <3 Sve u svemu odličan post i ideja za njega <3 <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, posle nekog vremena sve dodje na staro i sto si rekla, nema zbog cega biti uzbudjen. Hvala ti!

      Избриши


  6. Hvala ti na savjetima, sigurno će poslužiti! http://hisandherway.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  7. Zaista koristan post! Jako mi se dopada. S obzirom da se niko od nas ne raduje skoli preterano, a ona se blizi uvek je potrebno nesto da nam ulije snagu u polazak u novu skolsku godinu hahaha. Super ti je blog zapratila sam ga, i bilo bi mi drago ukoliko bi ti pogledala moj i uzvratila♥
    lovelygirlsblog1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши