Mean Girls- recenzija filma

By Sofija - јул 04, 2017


Svi koji me poznaju znaju da, kao skoro svako ljudsko bice na ovoj planeti, obozavam filmove. Juce sam gledala film "Mean Girls", te da ne duzim sa uvodom, krenucu sa recenzijom.

" Cady se uvek skolovala kod kuce. Dugo godina je zivela u Africi, gde su joj roditelji radili kao zoolozi. Kad njena mama dobije posao u Americi, sele se, a Cady prvi put polazi u drzavnu skolu. Tamo upoznaje Janis i Damiana, koji ce joj pomoci da se snadje u novom okruzenju. Njih dvoje ce joj ispricati mnogo toga o skoli, te ce je uputiti u skolsku grupu " Plasticarke". Nju cini nekoliko devojaka koje su najpopularnije u skoli, a vodja je prelepa Regina George. Janis i Damian ce joj, naravno odmah reci da ih se kloni. Medjutim, nece sve biti tako. Sve je pocelo kad je Regina uspela da izvuce Cady iz neprijatne situacije, te ju je pozvala da sedi s njom i "Plasticarkama" na rucku. Cady ce tako krenuti da se druzi s njima, te ce biti uvucena u razne lazi i spletke."

To je bio neki moj opis, nadam se da mi ne zamerate jer ne znam bas lepo da prepricavam.

                                                      Opis likova:
                                                      Cady Heron
                                         

                                  Glavna junakinja ovog filma. Kao sto sam  vec spomenula, skolovala se kod kuce te nije bila ni svesna u kakve sve spletke i lazi moze da zapadne u drzavnoj skoli. Inace je jako dobra devojka. Odlicna je u matematici, ali ce par puta lose da uradi testove, u nastavku cete videti zbog koga. Da napomenem da ce Cady u filmu u nekim delovima da bude najomrazenija osoba u skoli,ali sve ce se na kraju izgladiti.

                                                     Regina George

                                                  

Najpopularnija devojka u skoli, vodja "Plasticarki". Regina je tipicna popularna devojka: ume da "kontrolise" ljude, uvek dobija sta zeli i vecina momaka se zaljubljuje u nju. Po meni je ona takodje jako dvolicna: prema Cady i ostalima se uvek ponasa jako fino i zeli da im pomogne, a u stvarnosti je sve suprotno. Na kraju ce uraditi nesto jako pokvareno, mnogo gore od svega sto je uradila drugima, a sta je bilo u pitanju saznacete ako pogledate film.


                                                        Aaron Samuels
                                Reginin bivsi decko, Cadyina simpatija. Uvek je bio fin prema Cady. Aaron takodje nije bio bas svestan Regininog ponasanja, te joj se vracao par puta tokom filma. Ali na kraju ce biti svestan svega, tece on i Cady imati srecan kraj.


Ovo je bio opis samo nekoliko likova iz filma, te se nadam da sam vam sad malo docarala neke stvari.


Celokupno misljenje o filmu:
Meni se licno film jako dopao. Prikazuje realan zivot uopste svih koji idu danas u skolu, bila osnovna ili srednja. Jer iako ne idem u srednju, po meni je u oba slucaja isto: deca su cesto zla, retko kome mozete da poverujete tajne, mozete da budete maltretirani od strane raznih ljudi... Mislim da u nekim delovima mozete, kao i ja, da prepoznate neke ljude iz vase okoline. Samo da napomenem da film ima jos jedan deo, te se nadam da cu biti u prilici da pogledam i njega. Sve u svemu, film je po meni odlican.


Nadam se da vam se svidela ova recenzija. Pisite mi u komentarima da li ste vi gledali ovaj film i jel vam se dopao. Do sledeceg posta!

  • Share:

You Might Also Like

14 коментара

  1. Mislim da ću definitivno odgledati taj film posle ove recenzije!

    teen-scorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман4. јул 2017. 12:29

    Gledala sam ovaj film a čula sam da je izašao i broj dva. Film je zaista fantastičan i svi treba da ga pogledaju.

    laAdda | 13 reasons why I love summer

    ОдговориИзбриши
  3. I'm not a big fan of this movie, however, I recognize that is a must and super iconic! :)

    I'm following your blog, I hope you can visit mine and follow too! :)

    meg,
    swacre.

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam gledala ovaj film, ali mi ga svi preporučuju. Odlično si odradila za recenziju, i iskreno, jako si me zainteresovala da ga konačno pogledam. Zapratila sam te :) ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ces ga pogledati. Puno ti hvala za recenziju. Pratim tvoj blog, imas odlicne postove.

      Избриши
  5. Gledala sam ovaj film i ostavio me je bez komentara. Jedan od mojih omiljenih filmova,gledala sam i drugi deo. Sviđa mi se jako film,jer nosi veliku pouku. Omiljeni lik mi je definitivno Cady. Preporučujem svima da pogledaju ovaj film,neće ih razočarati definitivno.
    Objavila sam danas novi post,pa ukoliko imaš vremena pogledaj ga na kratko.Link posta --- http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/kako-vratiti-izgubljeno-samopouzdanje.html ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post <3
    Gledala sam film Mean Girls, i jako mi se svidio. Baš odličan teen film za sve uzraste.
    Jako mi se sviđa tvoj blog, ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)

    http://doroty4.blogspot.hr/2017/07/im-back-10-favourite-summer-songs.html

    ОдговориИзбриши
  7. Odlična recenzija filma. Gledala sam ga davno tako da mi je ovo bio dobar podsetnik. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    ОдговориИзбриши