Letnje preporuke

By Sofija - јул 01, 2018

Po kalendaru je leto zvanicno pocelo. Vremenski bas i nije... barem ne u mom gradu. No, bitno je da je sada zavrsena jos jedna skolska godina. To oznacava letnji raspust, koji obozavam iz dosta razloga. Izmedju ostalog je to i cinjenica da imam dosta slobodnog vremena. Njega najcesce utrosim na istrazivanju novih pesama, filmova, knjiga... Zato sam odlucila da uradim bas ovakav post, gde cu i vama preporuciti neke stvari.




Muzika:


DNCE- Cake by the ocean
Znala sam za ovu pesmu i ranije. No, tek skoro sam postala "opsednuta" njom, stalno je slusam. "But you're moving so carefully, let's start living dangerously."




Clean Bandit, Demi Lovato- Solo
Pesma koja peva o prebolevanju raskida. Neocekivano brzog ritma. Naslov zvuci kao da je u pitanju neka tuzna balada, ali u stvari je sasvim suprotno.




Calvin Harris, Dua Lipa- One kiss
Prava letnja pesma. Po mom misljenju prava pesma za workout ( ne znam, nekako me asocira na to :D). Ritam je skroz opusten. Generalno sama pesma odaje taj neki pozitivan vajb.




Zara Larsson- Lush Life
U jednom periodu je bila veliki hit, verujem da ste je vec culi. Kad god se setim nje, uvek me podseti na leto, ne znam iz kog razloga. Zaista odaje taj vajb, bas kao i prethodna pesma.




Calvin Harris- Feels ft. Pharrel Williams, Katy Perry, Big Sean
Pre svega, dopada mi se sto je vise izvodjaca ukljuceno u numeru. Kako svako od njih peva drugaciji zanr ( ne racunajuci Calvina Harrisa), svi oni kad se udruze pesmi daju nesto novo, neuobicajeno. Spot se odvija u nekoj oazi ( valjda se tako zove) i prilicno je tumblr, ako mene pitate.




Napravila samo uzi izbor, koji ukljucuje svega pet numera. Svakako verujem da ce u toku leta izaci pregrst novih, lepih pesama.




FIlm:- The kissing Booth
Netfliksov tinejdzerski film, koji je izasao u maju ove godine. Iako na prvi pogled deluje "bejzik", moram da priznam da je odlicno uradjen. Za razliku od mnogih drugih filmova ovog tipa, "The kissing booth" ima specificnu radnju, sto mu daje veliki plus.
Opis sam pisala sama, te nema nikakvih spojlera.
Radnja: 
El i Li su najbolji prijatelji. Kako se dugo druze, oboje su smislili pravila kako bi njihovo prijateljstvo opstalo. Sve se menja kad se El zaljubljuje u Nou, Liovog starijeg brata ( time krseci jedno od pravila). Situacija se pogorsava kad se njih dvoje smuvaju. Kriju svoju vezu, svesni da ce Li biti povredjen ukoliko sazna.
Kad se naslov filma prevede na nas jezik, on nosi naziv "Stand za poljupce." Verovatno vam zvuci cudno, i meni je bilo u pocetku. U radnji sam mogla da spomenem zasto se zove tako, ali nisam. Prosto nisam zelela nikog da spojlujem. Izmedju ostalog je to ono po cemu je film toliko poseban. Sve ce vam biti jasno ukoliko ga odgledate.





Knjiga: Ransom Riggs- Dom gospodjice Peregrin za cudnovatu decu
2016. je izasao istoimeni film, koji je bio vrlo popularan. Ono sto mnogi ne znaju je da je on radjen upravo po ovoj knjizi. Cudnovatoj knjizi koja je prozeta jos cudnijim fotografijama.
Radnja: Dzejkob je najobicniji tinejdzer koji zivi u jednom malom gradu na Floridi. Tragicni gubitak njegovog dede ga jako pogadja. Pomaze mu da shvati da se iza dedinih bajki krije tajna koju je on cuvao. Odlazi na ostrvo gde je odrastao, nadajuci se da ce tamo pronaci odgovore.
Misterija i drama se preplicu u ovoj knjizi. Kao sto sam spomenula, ona sadrzi puno fotografija koje je upotpunjuju i pomazu vam da shvatite pricu. Ima par jezivih delova, ali nista strasno. Po mom misljenju je odlicno uradjena. U pitanju je trilogija. Trenutno citam drugi deo koji je takodje predobar. Svakako vam preporucujem da odgledate film, ali moj savet je da prvo procitate knjigu, koja je po meni mnogo bolja.




Prekjuce je bilo godinu dana od osnivanja mog bloga. Iako ne mogu da se pohvalim velikom aktivnoscu, ipak mi je mnogo drago sto sam ga otvorila. Zelim da se zahvalim svima vama koji me podrzavate i uvek mi ostavite lep komentar ispod posta. To mi mnogo znaci. Jedva cekam da cujem vase "letnje preporuke" u komentarima.




Instagram: @sofijaatadic





All images are downloaded from the Internet and I do not assign any copyright to them
























  • Share:

You Might Also Like

10 коментара

  1. Odličan post! Pre svega, želim da ti sa malim zakašnjenjem čestitam prvi blogorođendan i puno sreće u narednom blogovanju. :*
    Iako po vremenu ne deluje tako, letnji raspust je počeo, što me jako raduje. Ove preporuke su mi jako dobro došle, pogotovo što se filma tiče-slušala sam o njemu, ali nikako da uđem na internet i vidim o čemu se radi. Gledala sam film "Dom gospođice Peregrin za čudnovatu decu" i znala sam da je sniman po knjizi, jako bih volela da je pročitam. Što se pesama tiče, odlična ti je plejlista, obožavam "Cake by the ocean" i "Solo", a "Lush Life" mi je postala sinonim za leto.


    https://jednostavnoana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Ana! Nadam se da ces pogledati film i procitati knjigu, verujem da ce ti se dopasti. Dok sam pisala post, trazila sam odgovarajuce reci kojim bih opisala 'Lush Life' i jedva sam smislila. Definitivno se slazem da je ona sinonim za leto, jos uvek ne verujem da se nisam toga ranije setila.

      Избриши
  2. Super post draga! Odlične preporuke pjesama, kao i filmova. Čula sam za The kissing Booth, ali nikako da nađem vremena tjekom školske godine da ga odgledam tako da mi je ovo ljeto odlično i za tu priliku! Blog ti je predivan ;D
    MOJ BLOG -> Peany

    ОдговориИзбриши
  3. Od ovih filmova nisam gledala nijedan tako da ih necu komentarisati,dok pjesme znam sve.osim Solo.Od ovih na plejlisti definitivno najvise volim Lush life koja me uvijek podsjeti na ljeto,dok Feels i Cake by the ocean imaju jako zarazan ritam.A One kiss sam nedavno cula i takodje mi se dopada.Sve u svemu super post.Svidja mi se tvoj muzicki ukus.<3

    sweet-dreams-14-blogspot.com - zapratila sam te,ako zelis,uzvrati:)

    ОдговориИзбриши
  4. Što se tiče filmova, geldala sam The Kissing Booth i odličan je. Jako mi se sviđa tvoj ukus i ovakvi postovi su mi uvek korisni preko leta jer obožavam da pogledam i čujem nešto novo i zanimljivo i plus imam dovoljno vremena!

    Books&Tea

    ОдговориИзбриши