Pesme koje ce vam podici samopouzdanje!

By Sofija - јануар 31, 2018

Tema o kojoj se zadnjih godina dosta prica je upravo samopouzdanje. Sve je vise onih koji ne veruju u sebe, koji su zatvoreni i plase se ismevanja. Gubitak samopouzdanja je tipican u tinejdzerskom dobu, ali mnoge osobe se i posle toga snose bore s tim. Danas je tu muzika, odnosno razne pesme o tome. One, istina ne mogu da ucine da se osecamo sto puta bolje, ali mogu da nas bar malo oraspoloze. Ja sam spremila jednu plejlistu, gde se nalaze upravo takve pesme. Pogotovo ako razumete engleski, bice vam barem malo bolje.






Rachel Platten, "Fight song"

Neko vreme je bila jako popularna, te su je svi preporucivali. Odlucila sam da je poslusam, i stvarno mi se dopala,  bas je onako "motivation" fazon. Ne pratim muziku Rachel Platten, ali ima jako lep glas i verujem da ce vam se svideti.






Demi Lovato, "Sorry not sorry"

Prvo sto me je prvo privuklo kod pesme je bio zarazan ritam i zato sam se "navukla" na nju. Posle sam shvatila o cemu se zapravo radi. Demi ima jako snazan glas kojim nam prenosi kako da "iskuliramo" nekog ko pokusava da nas ponizi.






Taylor Swift, "Look what you made me do"


Kad je ova pesma izasla u avgustu, odmah je postala ogroman hit. Obelezila je Taylorin povratak na scenu. Ovde nemam o cemu da pricam jer verujem da svi znate pesmu.







Hailee Steinfeld, "Most girls"

Posvecena svim devojcicama/devojkama. Sve smo lepe takve kakve smo. Treba da budemo ono sto jesmo, da se ne obaziremo na komentare drugih. To je samo delic onoga sto nam Hailee prenosi.






Alessia Cara, "Scars to your beautiful"

"And you don't have to change a thing, the world could change its heart." Stih govori dovoljno. Alessia ima snazan vokal koji se uklapa uz pesmu.




Little Mix, "Power"

Inace moja omiljena zenska grupa. Borci za ljudska prava ( da ne treba postojati ono sta "smeju" muskarci a zene ne, da ne treba odbacivati nekog zbog porekla, religije i slicnog). Zato ni ne cudi sto su snimile pesmu ovog tipa.



Nadam se da vam se dopala ova moja "plejlista". Licno kad imam los dan, pustim neku od ovih. To mi popravi raspolozenje i osecam se bar malo bolje. Do sledeceg posta!

  • Share:

You Might Also Like

1 коментара

  1. Mnogo mi se sviđa tvoj izbor, sve pesme obožavam i apsolutno se slažem da treba da se nadju na ovoj listi *-* Omiljena mi je Fight Song mada i Scars To Your Beautiful nije losa *-* Svidja mi se i tvoj muzički ukus <3 <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши