Moja ljubav prema citanju...

By Sofija - август 01, 2017

Jos uvek se secam. Bila je to mala, petogodisnja devojcica, koja je pred spavanje cekala mamu da joj cita bajke. To joj je ulivalo onu vrstu radosti koju imaju samo deca. Kasnije, ta ista devojcica je naucila da cita, te ju je isti osecaj obuzimao kada drzi knjigu u rukama. Sada ona sedi za racunarom i kucka vam ovaj post. Priseca se pocetka svoje ljubavi, za koju je sigurna da ce trajati ceo zivot.


Cesto su je pitali: "Kako mozes da citas"? "Zar ti nikad ne dosadi"? Nekad je odgovarala, ali je cesce cutala. Znala je da je oni nikad nece sasvim razumeti. U jednom momentu su digli ruke od nje. Nisu je vise pitali o tome. Shvatili su da je drugacija. Da jeste opsednuta tehnologijom kao vecina njenih vrsnjaka, ali se ipak razlikuje. Jer, ona letnji raspust ne moze da shvati bez bar nekoliko procitanih knjiga. Ona je jedna od retkih (zapravo i jedina XD) koja zapravo uziva kada na casovima srpskog obradjuju nesto vezano za knjizevnost.





U pocetku je mislila da je lose razlikovati se od svojih vrsnjaka. Posle je shvatila koliko je to zapravo prelepo. To sto ima takav hobi, a ne kao vecina. Zatim je cula za ono da je jako tesko ostati svoj i razlikovati se po necemu. Verovali ili ne, ljudi se danas previse trude da imitiraju jedni druge, to jest da budu tzv. "kopije". Nemojte se plasiti da pokazete neki svoj hobi ili talenat. Na kraju krajeva, ako vas i budu ismejavali (sto je danas jako cesto) treba da znate da su oni na gubitku. 


Nadam se da vas nisam previse smarala. Htela sam da kroz neku svoju pricu napisem motivacioni tekst,te se nadam da sam to bar delimicno uspela. Do sledeceg posta!

  • Share:

You Might Also Like

17 коментара

  1. Draga, ovo je jako lijepo napisano. Kroz malo riječi objasnila si poentu svega. I ja dosta uživam u dobrim knjigama i volim mnogo da čitam, ali očito ne baš toliko kao ti :D.
    Želim ti lijep dan i puno dobrih knjiga!

    ОдговориИзбриши
  2. Predivno napisano! Mnogi ljudi ne vide ljepotu knjiga i književnosti što je jako tužno. Zaista, kroz malo riječi objasnila si poantu svega.

    What I eat in a day: moonstears

    ОдговориИзбриши
  3. Citanje je blagoslov koji nazalost ne poznaju svi. A trebalo bi. Svako od nas koji sebe smatram knjiskim moljcem, zna kakav je to osecaj ispunjenosti kada citas. To se ne moze nadoknaditi bilo kakvim filmom, serijom ili YT videom. Jer mi ne citamo samo knjige. Mi ih zivimo. Svaki dan. Do kraja zivota.
    Sjajan post, draga.
    Na mom blogu je novi post Kako biti lokalna seljanka na letnjem raspustu, pa obavezno pogledaj. :) I uclani se ako zelis.
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, takav dozivljaj se definitivno ne moze nadoknaditi necim drugim. Mnogo ti hvala na ovakvom komentaru, zaista mi puno znaci.❤

      Избриши
  4. Jako je lepo kada neko cita, ja volim takve ljude.
    Ja citam, ali na internetu, procitala sam malo knjiga u normalnoj verziji kako bih rekla.
    Ali oni ljudi koji citaju su dosta mirniji, opusteni, na svet gledaju kao na neko lepo mesto.
    I ja obozavam takve ljude! :)
    Smatram da je citanje neka vrsta leka.

    Novi post, pogledaj ako zelis:
    https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs
    Instagram bloga: marija.lalala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se sa tobom, pogotovo za ovo da je citanje vrsta leka, jer zaista jeste! Hvala ti puno!

      Избриши
  5. Vrlo lijepo rečeno,odnosno napisano!
    Čitanje je sastavni dio života.Nema boljeg osjećaja od tvrdih korica pod prstima!To je terapija koja daje toliko puno..A najbolje od svega je to što čitajući učiš gramatiku i pravopis.U njima se možeš jednostavno izgubiti.Najbolje je kd ju ne možeš pustiti iz ruku zato što je TOLIKO dobra!
    Uglavnom,stvarno lijep post i lijepo je što jedna djevojka od dvanaest godina toliko voli čitati,pogotovo danas kada je sve elektronično.Nema ljepšeg odrastanja od onog uz knjigu! :)
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши
  6. Jako mi je drago što si pisala o ovome, divan je post kao i sama ideja <3 <3
    Jako mi se dopao stil pisanja u kom si napisala, i drago mi je da još neko razume kako se svi mi knjigomoljci osećamo <3 <3
    Takođe sam po prvi put na tvom blogu, pa sam tu priliku iskoristila i progledala malo ceo blog, i jako mi se dopao ceo, sadržaj, dizajn, način pisanja... i zato sam te zapratila, ako želiš uzvrati <3 <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  7. Nisam veliki ljubitelj citanja,ali ako je knjiga zanimljiva rado je procitam i imam par omiljenih knjiga!Odlican post!♥♥Imas moj follow

    Farmasi proizvodi->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je razumljivo, ne mozemo svi isto voleti, ali je svakako lepo sto citas kad ti se svidi neka knjiga. Hvala ti!

      Избриши
  8. Lepo napisan post.

    Uclanila sam se u tvoj blog, ako zelis uzvrati
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши