Mesta koja bih volela da posetim

By Sofija - мај 18, 2018






Retko imam priliku da putujem. Medjutim, kad god cujem za neko novo mesto, istrazujem o njemu na Internetu. San mi je da jednog dana vidim sva ta mesta ( realno nemoguce, ali "svet je lep kada sanjamo"). Inace sam veliki ljubitelj letnjih destinacija, pa one definitivno vladaju na mojoj listi. 











Havana, Cuba




"Havana oh na na, half of my heart is in Havana..." Camilla Cabello je ucinila cudo ovom pesmom. Jos uvek je redovno slusam. A mene je cak naterala da pogledam fotografije, i malo je reci da sam se odusevila. Gradom se preliva toliko razlicitih boja. Meni licno ima neki vajb 80-90-ih, nisam tacno sigurna. Jednostavno sasvim druga dimenzija.






Capri, Italija

Pre par godina sam pratila istoimenu seriju ( secam se da mi je prva asocijacija bio Frikomov sladoled :D). Ona se odvijala, pogadjate na ovom prelepom italijanskom ostrvu. Iz te perspektive sam sagledala izgled i naravno potrazila slike na Internetu. Od tad znam da jednog dana definitivno putujem na jug Italije da vidim ovo carobno mesto.



Sevilja, Spanija


Prvo sam naisla na knjigu gde se spominjao ovaj grad, a onda sam gledala seriju gde se par epizoda  odvijalo ovde. Gradom se prelivaju neke braonkaste boje, a on na fotografijama opet izgleda nekako lepo i veselo. Bukvalno spoj nespojivog.





Provansa, Francuska

Nisam znala koju cu fotografiju pre da stavim. Prva asocijacija na Francusku je Pariz, a ostatak zemlje uglavnom ostane u njegovoj senci. Provansa je jedna pokrajina na jugu, koja je poznata po poljima lavandi. I sami ste primetili da prelepo izgledaju na slikama. Veci gradovi su Avinjon i Marsej, takodje divni gradovi koje bih volela da posetim.






Sejseli


Vec sam spomenula da volim letnje destinacije. O Sejselima zaista nemam puno da pricam, jer verujem da ste svi culi za ovo ostrvo u blizini Afrike.





Amsterdam, Holandija

Za kraj jedan evropski grad. O njima bih mogla da pricam pet hiljada godina, jer nas kontinent ima prelepe gradove. Sad sam izdvojila Amsterdam, glavni grad Holandije. Sve je krenulo tako sto sam pre par godina citala "Dnevnik Ane Frank." Svi koji su citali knjigu znaju da se radnja on odvija upravo tamo. kad sam zavrsila sa knjigom, na internetu sam istrazivala jos neke cinjenice o Ani, te su mi logicno izasle slike Amsterdama. Koliko je ovaj grad meni tumblr, stvarno ne mogu da opisem. Samo pogledajte fotografije...






U ovom postu nisam spominjala gradove poput Londona, Njujorka, Pariza... Podrazumeva se da zelim i njih da obidjem, ali ta mesta su poznata, svi znate dovoljno o njima. Ja sam se potrudila da paznju usmerim na gradove/mesta koji mozda i nisu toliko poznati, ali meni izgledaju lepo i volela bih da ih uzivo vidim jednog dana. Pisite mi vasa misljenja u komentarrima.


  • Share:

You Might Also Like

10 коментара

  1. Анониман19. мај 2018. 10:29

    Sjajan post, draga moja. Volim da putujem, iako sam posetila malo mesta. Nekoliko puta sam radila post na ovu temu, i nikako da postavim sve gradove koje želim posetiti (što je realno nemoguće, jer je svet jako veliki, a uz to je i moja lista prevelika).


    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno Šehada. Mogu da se poistovetim, takodje imam veliku listu. Ovo je bio samo jedan njen delić:)

      Избриши
  2. Sve osim polja lavandi me oduševljeva, mada su mi ona fina (prvi put sam čula za Provansu na reklami za Ultra Deux, btw 😂). Sejšeli su jedna od mojih omiljenih destinacija ikada, tako da su, podrazumeva se, moj favorit sa liste. Odličan post, Sofija, mnogo volim da čitam postove ovog tipa ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam za Provansu cula kad sam pretrazivala neke slike na netu, a takodje sam videla tu reklamu koju si spomenula hahahah. Hvala mnogo, Ana:)

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post! Sviđa mi se što si spominjala i to odakle si saznala za ova razna mesta, iz knjiga, serija i filmova... to je tako lepo! ☺
    I sama bih jaaako volela da posetim ova mesta - Kubu, Amsterdam, Provansu posebno... :) Čak sam pronašla i jedan aranžman koji ima neka turistička organizacija ovog juna, a vezan je za Provansu... Ali ipak sam se odrekla toga u korist nečeg drugog; nadam se sjajnijeg putovanja :)

    Novi post :) | Instagram

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Razumemo se za Provansu... No, svakako se nadam da ce ti i to putovanje proci lepo❤

      Избриши
  5. Post je preduvan, od ovih mesta jedino sam bila u Provansi, preko jedne agencije, ona kruznja putovanja, pa se poseti vise destinacija, i verovatno je ukoliko se ne ide autom, to najbolji vid putovanja, kako bi mogao da obidjes celu regiju.Predivno iskustvo, zaista.♥
    https://vasvodickrozsvet.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post, odličan izbor. Ja sam za Havanu i Sejsle. :)

    Pratim te, zaprati me ako ti nije teško. :)

    www.minnieart.blogspot.com

    ОдговориИзбриши