Pitanja koje niko ne postavlja

By Sofija - фебруар 18, 2018

Razmisljala sam o cemu da pisem, i naisla sam na ovaj zanimljiv tag. Primetila sam da je ranije bio dosta popularniji. No, pitanja su stvarno drugacija, te sam odlucila da se malo pozabavim njima.



Da mozes da veceras sa bilo koje tri poznate osobe, koje bi to osobe bile?

Velika sam fangirl, te je ovo zahtevalo malo vise razmisljanja. Jedna od tih osoba bi sigurno bila Martina Stoessel ( poznatija kao Tini), jer je ona moja omiljena pevacica. Tu bi se verovatno nasla i Camila Cabello, nju isto jako volim ( njen album prvenac je nesto sto se recima ne moze opisati). Za kraj, musko drustvo bi nam najverovatnije pravio Jorge Blanco ( ili Shawn Mendes, tesko mi je da se odlucim). 



Koji glumac bi igrao tvoju ulogu u filmu tvog zivota?

Mozda bih opet stavila Tini ( ko ne zna, ona se bavi i glumom). Ne mislim to tek onako. Imamo dosta slicnosti i verovatno bi to ona najbolje iznela. Mada ovako da me pitate, glumce ne pratim mnogo i ne bih odmah odgovorila na pitanje.



Tvoja pesma nedelje?
Definitivno 'Love Yourself' od Justina Biebera. Bukvalno sam se posle duzeg vremena setila za njeno postojanje, a onda su mi tekst i melodija usli u glavu bas kao i posle prvog slusanja.



Kada si poslednji put nekom napisala pismo?
Davno bese, hahah. Ne secam se bas, ali to je verovatno bilo pre 4-5 godina kad sam napisala pismo Deda Mrazu :D ( ja sam se drzala do toga da postoji  sve do devete godine :D)



Verujes li u natprirodna bica?

Da, ali ne verujem u vanzemaljce i ostalo na onaj nacin kakve ih ljudi predstavljaju. Mislim da na Zemlji ili van nje postoji nesto drugacije. Ko zna...



Koji bi bila junak iz crtanih filmova?

Guglam ovo vec neko vreme, i nikako ne mogu da nadjem odgovor. Kao mala sam gledala mnogo crtaca, te nema teorije da bih izabrala samo jednog.



Da li se uvek smejes na fotografijama?

Ne uvek. Cak se i retko smejem na slikama, vise volim kad sam ozbiljna.



Brojis li svoje korake?

Samo kad mi je bas dosadno. Jos svaki put kazem sebi da cu da se fokusiram da ih izbrojim dok predjem odredjeni deo puta, sto se naravno nikad ne desi.



Da li bi radije bila napadnuta od medveda ili od roja pcela?

Racuna li se ' ni jedno ni drugo' kao odgovor? Hvala lepo.



Cime si zelela da se bavis kao mala?

Ja sam to menjala svaki dan. Mada zelja koja me je cak i drzala neko vreme je da budem budem nastavnica muzickog ili da se bavim necim vezano za to.



To bi bilo sve za ovaj post. Nadam se da vam se svideo ovaj tag, slobodno ostavite svoje misljenje u komentarima. Do sledeceg posta!



Instagram: @sofijaatadic








  • Share:

You Might Also Like

4 коментара

  1. Super post draga :) Zapratila sam tvoj blog,nadam se da ces uzvratiti :)


    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam od sredine petog do kraja svog sedmog razreda (sad završavam 8.) OBOŽAVALA Tini i to baš onako - opsednuto. S druge strane, tu je i Camila Cabello sa novim albumom koji sam slušala celi februar, i koji je činio 99,9% moje plejliste za taj mesec. Jorgea i Shawna ne obožavam sad nešto preterano, ali su mi okej. Tako da se sa te 'fan' strane manje - više poklapamo. :) Inače imamo dosta sličnosti i kod drugih pitanja. Sve u svemu, interesantan tag. Pratim te ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo volim ovaj tag! Obozavam da i gledam videe gde ga ljudi rade, ali i da citam postove. Bas si me zabavila <33 Odlican post <3

    Volela bih da pogledas moj novi post ---------
    http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Jako zanimljiv post! :D Pratim te, ako želiš uzvrati. Nadam se da ćemo postati bloger prijateljice :)

    Happy But Mess

    ОдговориИзбриши