Praznicni filmovi koje preporucujem

By Sofija - јануар 05, 2018





Ne znam za vas, ali mene je vec pocetkom decembra uhvatila praznična groznica. Istina, u mom gradu nije bilo puno snega, niti neceg sto bi to posebno dočaralo. Zato je Internet  eksplodirao. Drustvene mreze su bile inspiracionih slika u stilu zime, a dosta jutjubera je radilo vlogmas. Otpočela je prica o toj cuvenoj cozy atmosferi kad se zavalis u krevet i gledas neki dobar film. Vidim da su svi pisali o tome u decembru, ali koga briga, evo mene u januaru sa mojom movie listom😂


"A christmas carol"
Jedan Diznijev klasik za koji verujem da ste čuli. Radnja prati Skrudža, škrtog direktora londonske banke. Uvek mrzovoljan, nije osećao to uzbuđenje koje je vladalo oko Božića i uopšteno praznika. Na badnje veče ce ga posetiti duh njegovog pokojnog prijatelja. S njim je nekad vodio banku, dok on nije umro. On mu objasnjava da ce ga iste veceri posetiti jos tri duha, koji cemu pokazati zasto treba da se promeni. Sta se desilo te noći saznaćete ako odgledate film. Nosi neke vazne zivotne poruke. Njih necu napisati ovde jer bih time otkrila i kraj filma. U sustini sve preporuke za njega.


"A golden Christmas"
Manje poznato ostvarenje, ali vredno pažnje. Džesika je uspešan advokat, koji živi u Njujorku sa svojim sinom. Porodicu nije videla tri godine, pa odlučuje da se vrati u svoj rodni grad i da s njima provede Božić. Zapravo ima mnogo veće planove od toga. Njeni roditelji su dobili priliku da se presele na Floridu.  Planirali su da im to bude zadnji Božić u njihovoj kući, koju bi prodali i preselili se nedugo nakon Nove Godine. Kako je ona odrasla tu i za kuću je vezuje previše uspomena, pokušava da ih ubede da je ne prodaju nekom neznancu, vec da je ostave njoj. Jedno saznanje ce pokrenuti citavu avanturu...
Jedino sto mi se nije toliko svidelo jeste sto je dalji tok radnje isuviše predvidiv, ali to mi nije ostavilo loš utisak o filmu. Prilicno je sladak, te ako ne volite vrstu filmova sa preterano uzbudljivom radnjom, svakako ga pogledajte.
U trenutku pisanja sam saznala da film ima jos dva dela. Ne znam kakvi su ostali, ali svakako imate moju preporuku za prvi.





"Good luck Charile, It's Christmas"
Ako ste gledali seriju, vec znate porodicu Dankan i njene clanove. Sada, po prvi put idu u Palm Springs, da proslave Bozic sa Ejminim roditeljima. Sve ide glatko, komicno, do ulaska u avion. Zbog manjih problema u avionu, trazi se jedan "volonter", odnosno putnik koji bi izasao. Tedi je prethodno bila ljuta na Ejmi, jer joj ova nije dozvolila da Bozic provede na Floridi sa njenom prijateljicom. Prijavila se da izadje iz aviona jer je time zelela da joj pokaze kako je sama sposobna da bezbedno doputuje. Kako nije mogla da je zaustavi, Ejmi odlazi sa njom. Glavna radnja pocinje upravo kad njih dve traze druge nacine transporta kojim bi stigle do Kalifornije. Na tom putu ce se  svasta izdesavati...
Film sam gledala davno, ali prisetila sam se nekih delova kroz snimke na Jutjubu. Vrlo je komican i simpatican. Tipican porodican film, moja topla preporuka.



Ove godine nisam gledala puno praznicnih filmova, zbog skole. Zato ni ovaj post nije toliko dugacak. Svakako bih volela da mi napisete svoje filmske preporuke u komentarima. Do sledeceg posta!

  • Share:

You Might Also Like

2 коментара

  1. Divne preporuke. Sigurna sam da cu pogledati barem jedan od filmova koje so navela.

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши