'Nerve' - are you a watcher or a player?

By Sofija - јул 05, 2018

Nedavno sam naisla na izraz 'book hangover'. To je osecaj kada ste zavrsili sa citanjem knjige koja vam se toliko svidela, da ste jos uvek "zaglavljeni" u tom svetu, sa junacima o kojim ne mozete da prestanete da razmisljate. Nesto slicno mi se dogodilo pre nekoliko dana, ali sa filmom.


'Nerve' (Petlja) je americki akcioni film. Uradjen je po istoimenom romanu koji je napisala Jeanne Ryan. Glavnu ulogu tumaci Emma Roberts. Tu su jos Dave Franco, kao i Miles Heizer. On vam je poznat po ulozi Alexa u aktuelnoj seriji '13 reasons why'.




Radnja: Vee Delmonico je srednjoskolka koja zivi u Njujorku. Ona je devojka mirnije prirode. Njeni prijatelji je nekad zadirkuju sto nikad nije izasla iz svoje zone komfora. Najvise je pritiska njena drugarica Sydney, koja joj predlaze da krene da igra ilegalnu igricu 'Nerve'. U pitanju je igrica koju bih ja licno nazvala mesavinom Jutjuba i Instagram lajva. Pratioci koji vas gledaju vam zadaju izazove, koje morate da ispunite za odredjeno vreme. Za svaki ispunjen izazov dobija se odredjena kolicina novca. Nakon jednog dogadjaja, Vee shvata da ne zeli da je drustvo gleda kao mirnu devojku. Pocinje da igra 'Nerve'. Usput ce upoznati decka po imenu Ian, sa kojim ce se udruziti. Medjutim, mogu li ispuniti sve izazove? Da li je 'Nerve' u stvari opasna po zivot?




Likovi:

Venus "Vee" Delmonico
Srednjoskolka koja se suocava sa tipicnim tinejdzerskim problemima. Vrlo mirne prirode. Ukljucila se u igricu da bi dokazala vrsnjacima da nije takva. Nije ni svesna u sta se upustila...



Ian (Sam)

Decko kog je Vee upoznala igrajuci. Postao joj je partner. Prilicno je misteriozan. Zbog burne proslosti koju skoro niko ne zna, stvara se sumnja u njega. Vredi li verovati mu?




Sydney Sloane
Jedna od Vee-nih najboljih prijateljica. I sama igra 'Nerve', gde je stekla veliku popularnost. Najvise je pritiskala Vee, pa ju je na kraju ubedila da i ona isto to krene.




Film je ostavio veliki utisak na mene. Jako je poucan. Pokazuje nam da popularnost i zarada koju mozemo steci uopste ne vrede koliko i prave zivotne vrednosti. Takodje je u redu da nekad izadjemo iz nase zone komfora, ali je vazno da u tome ne preteramo. Dopalo mi se sto su ove teme obradjene u nasem vremenu, koje je ujedno i vreme moderne tehnologije. Ona nam moze naskoditi ako je ne koristimo pravilno.




Film sam odgledala dan nakon sto sam objavila post o letnjim preporukama. Da sam ga ranije gledala, svakako bi bio deo tog posta. Zato vam sad toplo preporucujem da ga odgledate.




                                              Radujem se vasim komentarima!




Instagram: @sofijaatadic





All images are downloaded from the Internet and I do not assign any copyright to them
















































  • Share:

You Might Also Like

22 коментара

  1. Gledala sam i 13RW u Nerve i nisam skontala da i u jednom i u drugom glumi onaj lik što tumači Aleksa u 13RW. Prosvetlila si me, doslovno 😂 Što se filma tiče, gledala sam ga pre par meseci i stvarno mi se dopao. I dan - danas mi je među omiljenim filmovima koje sam odgledala. Ima dobru poruku, interesantnu priču, kvalitetno je urađen, odlični efketi, sve na jako visokom nivou. Zaista jako dobar film. Bukvalno sam bila oduševljena njime kad sam ga odgledala. Inače, jako lepo napisan post. Drago mi je da se i tebi dopao. ❤️

    The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem kako se osecas, ni ja nikad ne bih provalila da kasnije nisam naisla na vikipediji, u 13 reasons why ima drugu boju kose. Hvala na lepim recima❤

      Избриши
  2. Za Nerve sam cula,ali nikad nisam gledala.Djeluje mi jako interesantno,pogotovo mi se svidja poruka filma.,koju si ti navela,a to je da prave ljudske vrijednosti nemaju alternativu i ne mogu se zamijeniti popularnoscu i zaradom.Takodje mi se dopada kako si predstavila film.Sve u svemu,super i lijepo napisan post.<3


    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno je interesantan, nadam se da ces ga odgledati. Hvala ti❤

      Избриши
  3. Pogledala sam film dva puta, prvi puta me i nije baš oduševio dok drugi put mi je postao biti super. Baš je dobar akcioni film i zaista mi je drago da se i tebi dopada *-*

    Pitanja za Q&A možeš postavljati na mom blogu -> Peany

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista je dobar akcioni film. Drago mi je da ti se drugi put svideo❤

      Избриши
  4. Gledala sam i ja ovaj film pre nekoliko godina, ali ga se ne sećam najbolje, tako da bih mogla opet. Baš mi je drago da filmovi ostavljaju pozitivan uticaj na mlađe generacije, to i jeste njihova svrha. :)

    Novi post | Nova SOS rubrika | Instagram

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neces se pokajati ako odlucis da ga ponovo odgledas. Slazem se da je to njihova svrha❤

      Избриши
  5. Анониман7. јул 2018. 10:07

    Gledala sam film, i jako mi se dopao. Knjigu nisam čitala mada sam čula da je podjednako dobra. Svaka čast na ovom postu, draga moja.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ОдговориИзбриши
  6. Dugo sam želela da odgledam ovaj film i kad sam to konačno uradila - oduševila sam se. Zaista je fenomenalan i jedan je od mojih omiljenih. Ko ga nije odgledao ima preporuku i od mene. ❤️

    jasminadimitri.blogspot.rs | youtube.com/jasminadix

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман24. јул 2018. 02:03

    Hvala ti na preporuci za ovaj film.
    Po prvi puta čujem za njega i čini mi se jako zanimljiv, tako da ću ga definitivno pogledati.
    Odličan post.

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost ♡

    ОдговориИзбриши
  8. Pogledaću ovaj film sigurno jer mi izgleda preeeeezanimljivo i primamljivo jako. Hvala na preporuci!♥

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Obozavam ovaj film!! Jedan od boljih koje sam ikada gledala. I Dejv Franko mi je definitivno jedna dusicka hahah. Odlican post, lepo si me podsetila da bih mogla da ponovo bacim pogled na Nerve <33

    Novi post je na mom blogu (prvi yt video), pa bih jako volela da pogledas-----
    https://mellowcent.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Film mi se čini jako zanimljivim, iako sam ja više osoba za knjige, te bih je voljela pročitati! Obožavam takvu tematiku filmova i knjige. Hvala na preporuci.

    http://www.exclusivebeautydiary.com

    ОдговориИзбриши
  11. Pre neko veče sam gledala baš ovaj film, čak se nalazi i na mojoj listi filmova u novom postu! Jako me je podsetio na one igrice za kojima poludi pola sveta pa zbog njih prave i razne gluposti. Zbog Pokemon go-a su upadali ljudima u dvorišta i stanove. Svašta.
    Odličan odabir filma, kao i opis.

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Pogledala sam film, slažem se sa tvojim zaključkom o pouci.
    Lijepa recenzija :)

    https://pinkpassionisfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши