Putovanje pocinje...

By Sofija - јун 29, 2017

 Ne znam kako bih pocela ovo nego sa zdravo svima! Kao sto vidite po naslovu, odlucila sam da krenem na putovanje. Ali ne na bilo kakvo. Ovo putovanje je specificno, jer sam odlucila da otvorim novo poglavlje svog zivota. Vec dugo vremena zelim da krenem sa pisanjem bloga, medjutim skola... znate vec. Prosle godine sam shvatila da me pisanje privlaci, te sam vec tad pisala neke kratke price. A onda sam podsetila sebe na onaj period zivota kad sam jos uvek citala casopis " Mali zabavnik", te sam ga prelistala i naletela na clanak o blogovima. Znala sam za njih i ranije, ali mi nisu delovali toliko interesantni. Onda sam naletela na neke blogove po internetu, te sam krenula da ih citam. Shvatila sam da mi se svidja to. Jedino sto mi je predstavljalo problem jeste sto je tad vec bio kraj raspusta, te sam morala da se posvetim skoli. Sada imam slobodnog vremena na pretek te mi pisanje nece predstavljati problem. A za posle... videcemo. Sledece skolske godine ce mi ocigledno trebati dobra organizacija.
Za ovaj post sam izabrala neke obicne slike, cisto da se ne zbunite.
Kao ste ste verovatno videli po google imenu, moje ime je Sofija,pisacu za ovaj blog te se nadam da ce vam se moji postovi svideti.

  • Share:

You Might Also Like

5 коментара

  1. Pa želim da ti poželim veliku dobrodošlicu! Nadam se da ćeš uspeti da se organizuješ i za vreme škole, samo što ćeš imati manjka slobodnog vremena, ali veruj mi, vredeće! Veoma mi je drago da si odlučila i ti da počneš sa pisanjem. Još jednom želim da ti poželim dobrodošlicu i veoma puno sreće u daljem blogovanju!❤

    teen-scorner.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Dobrodošla u blogosferu! Želim ti puno sreće i jedva čekam da pročitam tvoje naredne postove. Prvi post me već zainteresovao za tebe i tvoj blog. :) ♥

    Posjeti moj blog i učlani se ako želiš -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши