Pocetak skole, novo ime bloga i jos puno toga...

By Sofija - септембар 10, 2017

Ko bi rekao da ce ova prva skolska nedelja proci tako brzo i stresno? Ne znam za vas, ali za mene je bila i jedno i drugo. Posla sam u taj famozni sedmi razred. Vec prve nedelje sam imala i inicijalne testove ( koje cu raditi i sledece nedelje), kao i vannastavne aktivnosti, pa zato nisam pisala na blogu. Mozda ste vec po naslovu zakljucili da je ovaj post vise opusteniji, te cu s vama caskati o raznim temama...


Verovatno ste primetili da je promenjeno ime bloga. Sedim ja tako i razmisljam, te u jednom momentu pomislim kako je blog ime previse klise. Vecina njih mi kaze da su pre nego sto su me bolje upoznali, mislili da sam neka preozbiljna osoba. Onda sam se setila situacije u skoli prosle godine. Jedna od nastavnica me je pitala zasto sam ja tako ozbiljna osoba. A ja joj odgovorila u fazonu " ma gde ja ozbiljna". Prosto je moje lice takvo i to ne mogu bas da promenim. No, vratimo se na temu. Sigurno ste svi culi za Englesku rec 'serious'. Tako sam ja napravila igru recima, te je nastao 'Sofious'. Potrudila sam se da zvuci sto originalnije.






Sto se postova tice, ne znam tacno kad ce izlaziti. Meni jos uvek nisu krenule sve vannastavne aktivnosti koje pohadjam, te ne mogu da napravim neki raspored. Zelim da znate da cu se stvarno truditi da ih izbacujem dva puta nedeljno, jer sam uvek vise za kvalitet nego za kvantitet.


Mislim da bi to bilo sve. Kao sto rekoh, ovo je vise opusteniji post, te mi nemojte zameriti na mom "nekvalitetu". Zelim vam puno uspeha u ovoj skolskoj godini. Do sledeceg posta!


                                         Kako ste vi proveli prvu nedelju skole?

                                                           



All images are downloaded from the Internet and I do not assign any copyright to them 

  • Share:

You Might Also Like

18 коментара

  1. Podržavam sve tvoje promene, draga. Novo ime bloga je divno, a i ja sam krenula u sedmi razred. Čula sam da je najteži od svih, ali videćemo.

    Adda's life

    ОдговориИзбриши
  2. Novo ime bloga je fenomenalno,nisam još vidjela ništa slično tako da mi se sviđa originalnost.
    Meni škola počinje tek sutra,pa ćemo vidjeti kako će sve teći haha.♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  3. Novo ime je genijalno, a i meni je počela škola tako da se moramo još malo "ufurati" u sistem, ali vjerujem da će onda sve biti ok.

    Kako je Ariana otišla u školu u kućnim šlapama: moonstears.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, svima treba vremena da udju u stos, ali sam sigurna da ce sve biti super. Hvala ti!

      Избриши
  4. Ime je skroz originalno <3 Stvarno mi se svidjaa. A inace ovaj pocetak skole je toliko bio stresan za mene, jer sam krenula u srednju, ali sve je dobro proslo hah.

    Nadam se da ces imati vremena da pogledas moj blog ----------------
    http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Da, definitivno je svima bio stresan ali ce se sve uskoro unormalizovati :)

      Избриши
  5. Novo ime i izgled bloga su jako kreativni i lepi, svaka čast, stvarno sam oduševljena! Inače, i kod mene su obaveze već uveliko počele nažalost, ali pošto smo ti i ja tako "ozbiljne", verujem da ćemo se dobro snaći :*
    Pozdrav! :*


    P.S. Ako imaš vremena, klikni i pročitaj novi post -> http://jednostavnoana.blogspot.rs/2017/09/trebaju-mi-vase-preporuke.html

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post!
    Da li bi zeljela da se medjusobno zapratimo? Ako da, javi mi u komentarima na mom blogu.
    www.darijadujovic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. ¡Hello!
    Beautiful photos. Great post.
    I'm your new follower.
    Follow for follow? :)
    https://aprovechalavidacadadiaa.blogspot.com.es/
    ¡Kiss!

    ОдговориИзбриши
  8. Super post i odlično ime bloga :)

    Ako želiš da se zapratimo, javi mi na mom blogu: http://starshinebeauty.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Ime bloga ti je predobro, baš originalno! :)

    Eto, i meni je ovo bio prvi tjedan na faksu i bilo mi je super jer sam ponovno vidjela svoje društvo nakon dugog vremena.

    I ja tebi želim uspješnu školsku godinu!:)

    Sviđa mi se tvoj blog, zapratila sam te. Voljela bih da posjetiš moj:

    Carstvo zapisanih misli

    i zapratiš me natrag ako želiš da ostanemo u kontaktu. Želim ti lijep vikend i nadam se da se čitamo! :)

    ОдговориИзбриши
  10. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Please let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ОдговориИзбриши