Pretty Little Liars Tag

By Sofija - август 10, 2018


Od malena sam gledala serije. Medjutim, uvek sam volela se izdvajam. Radije bih pratila nesto sto nije toliko poznato, nego ono sto su ostali tad gledali. S vremena na vreme bih napravila izuzetak. Tako je ostalo do dana danasnjeg, s tim da u poslednjih godinu dana pravim sve vise i vise takvih izuzetaka. Sta reci osim da sam postala veliki ljubitelj, da mi se cesto desi i da preteram, ali necemo sad o tome:D




Do pre godinu dana sam znala samo da je PLL popularna americka serija. Da ne zaboravim, sa kul uvodnom spicom koju sam znala napamet. Znate onaj osecaj kada upalite film\seriju "cisto da vidite sta je tu tako zanimljivo" i onda vam se to toliko svidi da ne mozete da skrenete pogled od kompjutera? Pretpostavili ste da meni jeste.




Tag sam nasla na internetu. Odmah sam znala da cu ga jednom prilikom uraditi, serija mi je na neki nacin postala opsesija:)




Ako jos uvek niste pogledali seriju, a planirate to da ucinite, ne preporucujem da citate ostatak posta. Odgovori na neka pitanja ce sadrzati spojlere. Zanr PLL-a je misterija, lepse ce vam biti za gledanje ako ne saznate unapred detalje.




1. Omiljena lazljivica?
   To je definitivno Spencer. Njen lik mi se najvise dopada, takodje se jako poistovecujem sa njom. Troian Bellisario je, po mom misljenju, odlicna glumica, a ovu ulogu je izvela perfektno.




2. Omiljeni par u seriji?
Vecina parova mi se dopada, ali najdrazi mi je Haleb. Od pocetka veze su se izdvajali po iskrenosti, koja kod drugih parova nije uvek dolazila do izrazaja. Nevezano za to, preslatki su zajedno:)


3. Sta mislis, ko je u "A" timu?
Tesko je odgovoriti na ovo pitanje, jer postoji puno likova koji bi mogli da budu umesani u to. Meni je licno Cece Drake bila sumnjiva otkako se pojavila u 3. sezoni, tako da verovatno ona, mada mnogi drugi takodje dolaze u obzir.




4Najotrcaniji\Najgluplji momenat u seriji?
Bilo je dosta takvih momenata, nije bilo lako izdvojiti samo jedan.
Kad je Emili sa "Majinim rodjakom" otisla u kolibu, kao i sve ostalo sto se dogodilo u svetioniku. Dakle ne samo momenat, nego jedan deo te epizode. Cela ta situacija mi je bila cudna.





5. Najsokantniji momenat?
Bez razmisljanja bi to bio momenat kad se saznaje da je Toby pomagao Moni. On mi je jedan od dragih likova, te nisam verovala da bi on uradio to tek tako. Kasnije se ( hvala Bogu) ispostavilo da je imao dobrih razloga za to.






6. Omiljeni PLL roditelj?
Ashley Marin, Hanina majka. Jaka je, pozrtvovana... Uvek je bila tu za Hanu. Odmah posle nje ide Ella Montgomery, Arijina mama.





7. Koju devojku je, po tvom misljenju, "A" najvise povredio?
Mislim da je svaka lazljivica prosla kroz niz cudnih i strasnih situacija. Ne mogu da izdvojim jednu. 




8. Ko ti je "simpatija" u seriji?
Nikada nisam razmisljala o ovome, ali najverovatnije Toby, koji mi je omiljeni muski lik. Takodje sam volela lik Noela Kahna sve dok nije pokazao svoje pravo lice.





9. Omiljeni zlikovac?
Mona! Znam da je ucinila puno toga sto je devojkama zagorcalo zivot, ali bez obzira na to mi je njen lik uvek bio fascinantan.





10. Ciji stil najvise volis?
Spenserin i Arijin. Smatram da je Spenserin stil najslicniji mom, dok sa druge strane, Arijin stil je jako interesantan i prilicno unikatan, ako mene pitate.






11. Koja ti je omiljena epizoda?
Moji favoriti su sve "Halloween" epizode. One su definitivno najuzbudljivije:)






12. Sta bi uradila da te "A" proganja?
Sama pomisao na to je strasna. Jedno je kada gledamo seriju, a drugo je kada razmisljamo o tome u stvarnom zivotu. Prilicno sam sigurna da bih rekla roditeljima, da bi oni kontaktirali policiju.








                              Jeste li vi gledali PLL? Ako jeste, kakvi su vasi utisci? Ako niste, imate moju preporuku.
                                                Radujem se vasim komentarima!



                                                            
               


                                                          Instagram:@sofijaatadic

                                                          



                                   

         All images are downloaded from the Internet and I do not assign any copyright to them




  • Share:

You Might Also Like

21 коментара

  1. Odličan post!PLL sam nedavno završila i jedno vreme sam bila opsednuta.Slažemo se skoro oko svega,meni su omiljene epizode Dollhouse.Jezive su i naježim se svaki put kada pomislim na njih.Bilo bi teško da A postoji,tek sada shvatam koliko...
    https://thecword0.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, Krstina. Ja jos uvek nisam zavrsila seriju, nedavno sam zapocela 5. sezonu. Svi kazu da je poslednja epizoda 5.sezone predobra ( valjda je ona jedna od Dollhouse epizoda) tako da jedva cekam da je odgledam💕

      Избриши
  2. PLL nisam gledala,ali sam procitala tvoj tag,bez obzira na spojlere,jer cisto sumnjam da cu popamiti sve sto si ovdje napisala,jer PLL ne vjerujem da cu skorije gledati,jer su mi mnoge druge serije u planu.Ali,jednog dana cu se i ja odluciti da bacim pogled na nju.Super i zanimljiv post.:)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema veze, ovo gore sam napisala jer znam da mnogima smetaju spojleri, ali sto kazes, ko ce sve da popamti hahah. Hvalance ti, Andjela💕

      Избриши
  3. Odličan post, gledala sam PLL i to mi je jedna od omiljenih serija. Zapratila sam te, uzvrati ako želiš ☺


    snowflakesdiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Čekaj, to je ona serija kada im nestaje prijateljica koja se zove nekako na A..? Bila sam sigurna tek kad sam videla poslednju sliku. Odgledala sam prvu epizodu, ali mi nekako nije bilo ubedljivo i zanimljivo da bi nastavila, verovatno da sam nastavila da gledam dalje epizode da bih se zarazila vremenom, ali nisam. I ja isto kao i ti obično gledam ono što nije toliko popularno, npr. kada sam ja gledala 13rw tada nisam čula da je iko gledao, a onda su svi odjednom počeli pre nego što će 2 sezona, mislim ne radim ja to namerno, nego eto bude mi zanimljivije.
    Interesantan post, da sam ispratila seriju bio bi mi još zanimljiviji sigurno. ♥

    Ako želiš poseti moj blog, pratim te :)
    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, to je ta serija. Svi smo drugaciji, na primer mene je prva epizoda odmah zainteresovala da je gledam dalje, a mnogi koje poznajem su se tek vremenom zarazili. Hvala ti, Milice💕

      Избриши
  5. Ja sam pogledala cijelu seriju i jako mi se dopala. Ali sam uocila mnogo nelogicnosti u radnji i u nekim djelovima. Omiljeni lik mi je definitivno Arja :D

    New post is on my blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jos uvek nisam odgledala celu seriju, ali vecinu jesam i razumem o cemu pricas, i sama sam primetila dosta nelogicnosti u mnogim delovima. Takodje jako volim Ariju, ona mi je najdraza odmah posle Spencer💕

      Избриши
  6. I ja sam veliki ljubitelj serija ali u poslednje vrijeme teško nalazim vremena za njih, PLL sam gledala na prekide tako da ja i nisam baš prava osoba za ovaj tag ali mi se sviđaju tvoji odgovori. Zapratila sam te. :)

    Dnevnik Ljepote

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post, obožavam ovu seriju i pogledala sam je do kraja, sve epizode. Meni je Haleb također omiljeni par u seriji. Omiljena lažljivica mi je Hana. Svakako pogledaj seriju do kraja jako ćeš se iznenaditi (neću ništa spoilati)
    Jako zanimljiv tag i odlična ideja za post :)

    Novi post!
    https://doroty4.blogspot.com/2018/08/treci-blogoroendan.html

    ОдговориИзбриши
  8. Jako zanimljiv tag , vratila mi se zelja ponovno gledati PLL-a ! <3

    A free soul.

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post! Obožavala sam ovu seriju, ali i dalje je volim i žao mi je što se završila. Slažem se skoro za sve, a posebno za par Haleb. Preslatki su mi od početka zajedno. ❤️

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Post je odlican u vecini slucajeva delimo isto misljenje!Zapratila sam te na blogu mozes pogledati moj blog ako to budes zelela!

    ♥ MOJ BLOG! - Your Own Blog ♥ ( https://own-bloger.blogspot.com/ )

    ОдговориИзбриши
  11. Post je super, gledala sam PLL i serija je stvarno super. Zapratila sam tvoj blog, ako želiš možeš mi uzvratiti.

    https://medinabeslagic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Nakon što sam otkrila PLL morala sam pogledati sve sezone, ali sam preskočila prvu haha ,zanimljiva serija .. Moja omiljena lažljivica je Emily :)

    Pratim te, nadam se da ćeš uzvratiti.
    https://pinkpassionisfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. I've never seen PLL but I really need to do it! Many people tend to like the series.
    xoxo
    Lara

    www.verylara.com

    ОдговориИзбриши
  14. odličan post. započela sam blog na engleskom i objavila prvi post. Bila bih ti jako zahvalna kada bi me zapratila i podržala.

    ОдговориИзбриши