Novi album Tejlor Svift: teorije, skriveni znakovi, verovanja...

By Sofija - новембар 10, 2017

Mislim da smo svi osetili blagi nalet uzbudjenja kad smo culi da ce, posle tri godine, Tejlor Svift izdati svoj sesti studijski album. 'Reputation' je izasao danas. Do sad smo mogli da nadjemo mnoge videe, clanke, kao i fan profile koji su pisali  na ovu temu. Mogu da vam kazem da sam i sama istrazivala, te sam pronasla dosta zanimljivog sadrzaja koji danas delim sa vama.


Spot objavljen krajem avgusta, za pesmu 'Look what you made me do' je izazvao pravu pometnju. Mnoge scene su upecatljive, ali posebnu paznju privlaci zadnja koja nam prikazuje sve verzije Tejlor tokom godina.


Ako obratimo paznju na verziju broj cetiri ( gledamo sa leve strane), vidimo nju obucenu u kostimu koji je vladao njenom 'Red' erom. Tu se vec vracamo u proslost. 'All too well' je jedna od pesama sa tog albuma, koja je fanovima bila jako zanimljiva. Naime, prica se da originalna verzija pesme traje negde oko deset minuta. Tejlor je navodno morala da je znatno skrati da bi se uklopila u koncept albuma. Pre oko mesec dana, na internetu se pojavila (lazna) lista pesama za 'Reputation', gde se nalazila cela verzija 'All too well'. Fanovi su to povezali sa 'Look what you made me do' spotom, te su tvrdili da je Tejlor cetvrtom verzijom sebe htela da im kaze da u novoj eri mogu da ocekuju nesto posebno, sto im vec dugo nije otkrila.

                                     'tracklist' za koji je dobar deo fanova mislio da je istinit


Ljudi koji prate Tay na Instagramu su mogli da primete da je obrisala sve dotadasnje objave, ali i da je postavila neke nove. Medju njima je i cuveni reptil, koji mnogi smatraju obelezjem citavog albuma.

Vecina ovo povezuje sa cuvenom svadjom izmedju nje i Kaneya Westa prosle godine. Dakle on je na svoj YouTube kanal postavio video za pesmu 'Famous' gde je govorio lose o Tejlor i prikazivao je na neprikladan nacin u samom spotu. Ona je na to odgovorila tuzbom i tad su skoro svi stali na njenu stranu. Nedugo zatim, Kaneyova supruga  Kim Kardasijan je postavila snimak telefonskog razgovora gde je Tejlor navodno prihvatila da je Kanye tako predstavi. Nakon toga je puno ljudi spamovalo njen Instagram profil sa emodzijima zmije.



 Zato puno njih misli da je motiv zmije zapravo nacin na koji ona njima, ali i svim svojim hejterima uzvraca udarac. S druge strane, fanovi koji ne vole previse da se udubljuju u svadje i ostalo tvrde drugacije. Naime, Tejlor je rodjena 1989 godine, koja je u kineskom horoskopu godina zmije. Kao sto sam spomenula oni malo "mirnij fanovi" uglavnom misle ovako.


Malo nas je shvatilo koliko je pevacicin YouTube kanal zapravo interesantan! Njen nalog na ovoj mrezi ima ukupno 82 snimka. Medjutim, ako pazljivo prebrojite, primeticete da su ukupno 78 videa vidljivi siroj javnosti, odnosno da mi ne mozemo da pogledamo cetiri snimka. Teorija je ovde ocigledna, a to je da su to nove pesme koje su spremne za objavljivanje!




Nakon LWYMMD mogli smo da cujemo jos dve nove pesme: 'Ready for it' i 'Gorgeous'. Zastacemo kod ove druge. Uglavnom je vecina zakljucila da ona govori o njenom decku, Joe Alwynu. Medjutim, Tay ne bi bila Tay da barem malo ne potkaci svoje bivse. Stihovi 'I got a boyfriend, he's older than us\ He's in the club doing I don't know what. Cinjenica je da je DJ Calvin Harris stariji od nje i Joe-a nekoliko godina. Da li je to bas konkretno o njemu- ne znamo ali vrlo je moguce. 


Tejlor nije bas poznata po duetima, ali zadnjih dana se ipak pricalo da bi ih moglo biti na njenom albumu. Njen menadzer je na Twitteru objavio jedan zanimljiv video vezan za 'Reputation' a nikom nije promaklo da je tagovao i njenu prijateljicu Selenu Gomez! Ova teorija je fanovima zvucala divno. Medjutim, kako je Tejlor otkrila listu pesama, svi smo videli da ovaj put nije saradjivala s njom, ali jeste sa dva pevaca koja su nama dobro poznata.


Svima nam je poznata scena iz LWYMMD gde ona vozi kola, te ubrzo udara u jednu banderu. Vidimo i fotografe koji sve to beleze za medije

Prica se da je pevacica ovim htela da pokaze da je nezadovoljna sto je mediji cesto predstavljaju u losem svetlu, te tako samo daju materijala hejterima. Zato fanovi tvrde da ce se kroz album provuci jos po koja pesma u LWYMMD fazonu, koja ce biti posvecena upravo njima, ljudima koji samo govore lose o njoj. 


Nadam se da vam se dopao ovaj post. Obavezno napisite u komentarima da li da radim jos teorija zavere. Znam da ih danas ima previse, ali ako budem jos pisala na ovu temu, zaista cu se potruditi da nadjem nesto originalno, o cemu se nije puno pricalo. Do sledeceg posta! 



All images are downloaded from the Internet and I do not assign any copyright to them

  • Share:

You Might Also Like

13 коментара

  1. Super post, draga.❤

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Ne volim Tay kao pevačicu i to, mislim ne mrzim je, ali mi je jednostavno odbojna... Ali priznajem, ima par dobrih pesama, i svi smo zainteresovani za ovu dramu povodom njenih novih pesama i svega, ovim postom si mi razjasnila dosta toga, i daa definitivno piš još postova na slične teme <3 <3 <3 Ovo je odlično <3 <3 <3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post,u zadnje vrijeme na sebe je privukla dosta pažnje te kako ponašanjem,tako i sa pjesmom.Nisam nikad bila neki pretjerani fan nje,ali ima nekoliko dobrih pjesama,pogotovo onih prije nekoliko godina!♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  4. hi, i'm new follower on your amazing blog, can you follow mine on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  5. Ceo vikend sam provela slusajuci ovaj album. Po meni iskreno kida. Odusevljena sam. A sto se tice ovih 'teorija zavere' (pojma nemam kako da ih nazovem haha), obozavam ih. I ja sam jednom na blogu radila nesto slicno za 'Look what you made me do'. Bas mi je post bio zanimljiv <3

    Ako zelis, pogledaj moj novi post ----------
    https://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bukvalno ista situacija, ovaj album me je 'oduvao'. Takodje obozavam teorije zavere. Hvala ti puno, drago mi je da ti se svideo post!❤

      Избриши
  6. Odlican post! slike su fantasticne :)
    Ako zelis da se medusobno zapratimo, javii i ako mozes klikni na linkove na kraju posta --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2018/02/royal-turtleneck-sweater-outfit-zaful.html

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман1. мај 2018. 04:26

    Ja Taylor Swift ne slušam nešto pretjerano, ali sam sve te teorije zavjere o njoj, koje su izašle posle pjesme i spota LWYMMD, propratila, jer ih je bilo nemoguće propustiti, i stvarno ih je bilo mnogo, i meni su one bile nekako zanimljive. Primjetila sam da Tay stvarno mnogo ulaže u spotove, i spotovi su joj savršeni, ali opet sa druge strane su joj i pjesme odlične.
    Bez hejtera i paparaca slavne ličnosti ne mogu živjeti, i to je jedna vrlo tužna činjenica, nije im nimalo lako..
    Sve u svemu, post je savršen, uživala sam u čitanju. Jedva čekam novi post o teorijama. Obavezno me obavjesti kada izađe novi post. :)♡

    Q&A: Amaterska Umjetnost ♡

    ОдговориИзбриши
  8. Nice post!
    Follow for follow?
    https://amyviewoflife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши