Moje misli tokom prvog dana skole...

By Sofija - септембар 01, 2017

Uf, sta mama ovo vice iz dnevne sobe? Treba da ustajem? Da li putujemo negde? Ne, nije to sigurno. Cekaj, 7:15 je. Zasto me ovako rano izvlaci iz kreveta? OMG danas je prvi septembar. Ne, nije moguce. Ovaj lajf je sou rud... (lupa se po celu) A i ti si Sofija glupa, pa samo u filmovima zaboravljaju da je prvi dan skole! ( pre ce biti u blog postovima) Hm, da se pravim da sam bolesna? Jao Sofija... bolje ti ustani i uradi nesto pametno u toku ovog dana...


Sto je ovaj sendvic ukusan. Jao, kako ide ona pesma. "I didn't know that I was starving till I tasted you" jeste ta je. Cekaj, ta pesma zapravo govori o... ( pocinje da se smeje ko budala). O, dete o cemu ti razmisljas...






Sad se treba spakovati. Evo ranca, a gde su mi knjige?! Bravo pametna, za prvi dan ti trebaju samo sveska i olovka. Ko da cemo pisati ista osim rasporeda... Olovka, dva papira. Super, sve mi staje u dzep! Taman ne moram da uzmem neku kesicu pa da mi kvari danasnji autfit.


Au, pobeze mi bus. Kod koga li imam prvi cas? A da, kod razredne. Valjda me nece upisati u dnevnik ako zakasnim...


Zakasnila sam. Predivan je osecaj. Razredna mi je upisala neopravdani, a pola razreda se smeje. Jao eno ono dvoje, opet cu morati da ih trpim. Vidi Anu sto se osisala! Ovo je previse za prvi dan. Gde da sednem sad? Sto mi nijedna drugarica nije ostavila prazno mesto? Naravno, pa da je neka od njih zakasnila i ti bi sela pored nekog drugog! To znaci da mi ostaje samo jedno mesto. I to pored najveceg debila u odeljenju. Zasto je ovaj zivot izabrao bas mene za to..





Pocinje nam matematika, koji smor. Nece nam odmah dati test! Nastavnice, dodjite da vas zagrlim! Od sad obozavam matematiku!



Konacno veliki odmor, da se ispricam s drugaricama. Nisam ponela uzinu. Svaka mi cast. Sad cu ko kreten morati da uzimam od njih. Aha, 20 dinara, moji ste! Imam za grisine. Jej!


Prvi je cas geografije, a mi imamo test. Divno. Inace sam ucila vise od najgoreg strebera!. Glavni grad Madjarske je Berlin. Kroz Italiju protice Dunav. Trebalo bi da dobijem pet, ovako dobro uradjen test nisu videli u zadnjih deset godina.


Sad ce ruski. Uf, ako nista drugo, bar znam da nam nece dati test. Zdravstvice, zaboravih pola reci sta je ovo. Da svidanja, jee secam se necega.`


Jao, dobili smo knjige. Ko ce da vuce ovaj teret do kuce?! Kicma ce da mi otpadne. Tata, ko Boga te molim da dodjes kolima po mene. 


Stigla kuci, finally. Eh, knjige lete pravo u sobu, samo da ih ne gledam. Sutra ponovo skola, uf. Cekaj, pa sutra je subota! Jeej! 






To bi bilo sve za ovaj post. Naglasicu samo da su scene izmisljene i cilj posta je da vas zabavim. Sretan pocetak skolske godine! Do sledeceg posta!



                                                         

All images are downloaded from the Internet and I do not assign any copyright to them 












  • Share:

You Might Also Like

14 коментара

  1. Hahaha, bledava si skroz na skroz. Baš sam se nasmijala.
    Divan post i prepun humora :D
    Želim ti lijep vikend, draga, i da se odmoriš za iduću sedmicu!

    ОдговориИзбриши
  2. Bas sam uzivala citajuci ovaj post. Jako ljepepo i kreativno napisan. Također, izmamila si mi osmjeh na lice.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Jaoooj ahahahah, genijalno! Baš si me nasijala ovim postom, lakše ću podnijeti početak školske godine. xD Piši nam češće nešto ovako. :) ♥♥♥

    Q&A -> https://innisall.blogspot.com/2017/09/kako-ce-blog-funkcionisati-tokom.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, drago mi je da ti se svidja! Vec imam par ideja za naredne postove ovog tipa, tako da ce ih sigurno biti jos!

      Избриши
  4. Odlican post,bas mi je zanimljiv ovaj post!♥♥

    Haul->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ahahahahhahahahahahahahhaha, baš si me nasmejala a više i ne znam koliko voih 'hahaha' da postavim. Sjajan post, draga moja. Zbog Bajrama, meni škola počinje sutra, ne znam šta ću da radim.

    Adda's life

    ОдговориИзбриши
  6. Hahah, jako kreativan i odličan post.
    Od sad sam tvoj novi član, ako želiš možeš posjetiti moj blog i uraditi isto. <3

    http://lillysecret.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши