Moje misli tokom letnjeg dana...

By Sofija - јул 25, 2017

Ili sam ja posandrcala, ili ovaj telefon ne prestaje da zvoni. Bice da je ovo drugo. Uf, ove notifikacije sa Instagrama stvarno umeju da smore. Cekaj, devet je sati?! Sofija na raspustu si, moras duze da spavas. Laku noc!

*pet minuta kasnije*
Ma ne mogu vise da spavam. Bas ti hvala, Instagrame!


Hajde da vidim sta to mogu sebi da spremim za dorucak. Sta?! Ovaj frizider je prazniji od mog stomaka! 

Sta sad da radim? Znam! Danas ionako idem kod bake, svraticu usput u neku pekaru. Mada mogu da jedem i kod nje? Ne, ipak mi se jede neko pecivo...


Naravno da si od svih gradskih autobusa usla u onaj sa guzvom, a bez klime! Na prognozi kazu da ce temperatura danas dostizati i do 37 stepeni. Divan dan, nema sta!


Ova gungula je toliko velika da mi jos samo fali da vidim letecu svinju i super...


Hvala Bogu pa sam izasla odatle. 'Ajmo sad u pekaru... 


Au, ova kifla me dodje ko Svetog Petra kajgana! Nema veze, bitno je da se najedem, ma koga boli uvo za cenu...





Sta mi kaze mama? Aha, ona ostaje sa bakom, a tata ce me odvesti na bazen. Jeej! Konacno nesto uzbudljivo u ovom danu! 


Ah, konacno da se bacim u ovu vodu... Uh sto je hladno, brrr... 


Taman da krenem da plivam... Zar ovaj lik bas sad mora da prska sve oko sebe?!  Nista od normalnog plivanja...



Stigla kuci. Kosa mi se oseca na hlor. Da li da je operem? Ne, mrzi me. Ne kazu dzabe, sve sto mozes danas, ostavi za sutra! Laku noc svima...



To je sve za ovaj post, izvinite sto je kraci. Samo da znate da sam dosta preterivala u nekim delovima da bi ispalo smesnije. Do sledeceg posta!

  • Share:

You Might Also Like

18 коментара

  1. Hahaha, ovo je bas smjesno :)
    Odlicno si ovo napisala.
    Jos netko tko govori pošandrcala ����

    myfirsttextvm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Haha, ma ne koristim toliko rec 'posandrcala', nego sam tako stavila da bi bilo malo smesnije.

      Избриши
  2. Hahaha ti si kraljica! Imam ISTE misli!

    Internacionalan giveaway: moonstears

    ОдговориИзбриши
  3. HAHAHAHHAHAHAHAH GENIJALNO! Još nisam vidjela da je neko pisao nešto ovako, tako da, svaka čast na ideji! :D ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. hahaha jakoo zanimljiv post,baš si me nasmijala! Izgleda da ti je dan bio baš zanimljiv :P :)
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Zanimljiv i smesan post!
    Nisam vidjala ovo na blogu, originalno.
    Ja takodje mrzim kada neko prska sve redom, nemam svoj mir.

    Pogledaj moj novi post i postani clan ako zelis:
    https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post,zanimljiv naprotiv baš sam se nasmijala divno!

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post koji me je nasmejao iz ranog jutra! Hhaha 💕💕

    Baš originalno i vedro napisano! 💕


    https://aandymm.blogspot.rs/2017/07/od-srca-srcu.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  8. Such a great post dear. Btw, I’m inviting you to join my giveaway, you can win Surprise Kawaii Mix Bags . If you want to support each other by follow on GFC, Let me know you follow me! I'll follow back asap! ^^

    Love xx
    Official Seol ♥ || GIVEAWAY

    ОдговориИзбриши
  9. Hehe, draga Sosi, ovo je zaista uzbudljivo. Moram priznati da si mi uljepšala ovaj sparni dan. Hvala ti na tome.
    Imaš jako lijep blog. Zapratila sam te pa ako želiš uzvrati!
    Želim ti lijep dan!

    ОдговориИзбриши