Get to know me tag

By Sofija - јул 20, 2017

S obzirom da do sada niste znali skoro nista o meni (doslovno osim imena i prezimena) danas sam vam spremila ovaj tag. On inace ima oko 50 i vise pitanja, ali ja sam odabrala manje, koliko sam smatrala da je dovoljno za sad. Nadam se da ce vam se ovo svideti, a ko zna, ako vas u buducnosti bude jos nesto o meni interesovalo, mozda napravim i drugi deo. Da ne duzim, hajde da predjemo u temu ovog posta.


1. Sta tvoje ime oznacava?
Moje ime, Sofija je grckog porekla i oznacava "mudrost" (odnosno "znanje", "vestina"). Sta da vam kazem, kad sam najmudrija muahahahaha. Salu na stranu, samo se ponosim znacenjem svog imena.


2. Odakle si?
Rodjena sam i zivim u Srbiji.


3. Koliko imas godina?
Imam 12 i po godina, krajem godine punim 13.


4. Najveci strah?
Stvarno ne bih mogla nista konkretno da izdvojim. Kod mene to uglavnom zavisi od situacije i mesta gde se nalazim. Ali ako mislite na fobiju od neceg odredjenog- ne, u tom slucaju nemam strahove.


5. Nabroj 3 vrline i mane.
Vrline: dobra, jaka (psihicki), pravedna.
Mane: tvrdoglava (jarac u horoskopu sta da vam kazem), ponekad sam naivna i nemarna.


6. Zasto si zapocela s blogovanjem?
Shvatila sam da je pisanje ono sto volim i ono sto me privlaci. Kad sam saznala za blogovanje, to je za mene bilo jedno veliko vau te sam znala da cu i sama uskoro krenuti s tim. Jos jedna vrsta podrske mi je bila Zoelina knjiga "Onlajn devojka".


7. Nesto sto mnogo, mnogo zelis?
Svi ljudi imaju puno zelja, pa tako i ja. Moje velike zelje za sada stoje ovako:
- Mnogo bih volela da upoznam svog idola, Martinu Stoessel. Osim njenih predivnih pesama, ona me je, izmedju ostalog jako motivisala.
- Takodje jako zelim da uspem u pisanju. Bilo da je vezano za blog, za neku pricu ili pesmu koju sam sama napisala, jednostavno zelim da moji buduci uspesi, izmedju ostalog budu vezani i za to.


8. Omiljena serija?
Violetta. Ja inace mnogo volim Disnyeve serije i filmove, ali ova me je definitvno osvojila jos od prve epizode. Toplo vam je preporucujem.


9. Omiljeni film?
Da budem iskrena, nemam ga. Odgledala sam toliko dobrih filmova, da prosto ne mogu da izdvojim jedan.


10. Sta prvo primetis na drugim ljudima?
Kada tek upoznam nekoga, uglavnom prvo primetim manire. To me u pocetku nekako najvise okupira, te odmah mogu da vidim da li je neko dobar ili je tipican bad boy/girl. 


11. U cemu bi volela da si dobra?
U crtanju. To je grana umetnosti koja me je uvek privlacila, ali ja crtam k'o nogama. Bolje bi vam bilo da me ne zamisljate kao buduceg slikara, jer je to nemoguce.


12. Kako se trenutno osecas?
Po malo pospano. Kasno se budim u toku raspusta.
13. Omiljena zivotinja?
Jednostavna sam po tom pitanju, tako da je to pas. Ja volim zivotinje, ali nisam se mnogo udubljavala tako da zato biram psa.


14. O cemu volis da mastas?
Definitivno o mnogo toga, izmedju ostalog da proputujem ceo svet, da upoznam svoje idole... Uglavnom o onome sto masta i vecina devojcica mojih godina.


15. Najdrazi blogovi?
Pratim mnogo blogova, te je ovo malo teze pitanje. Mozda bih ipak izdvojila Anja's diary i Marsyly. Molim ostale da se ne uvrede, ja pratim vase blogove jer mi se dopadaju, ali pitanje je zahtevalo da izdvojim neke.


16. Sta moze lako da te uzbudi?
Zavisi od raspolozenja. Ovde je situacija slicna kao sto sam gore pomenula sa strahovima.


17. Koja je tvoja najveca laz?
Ja retko lazem, a i kad se to desi, uglavnom su u pitanju one sitne, tzv. "bele lazi". Prosle skolske godine je najveca laz po meni vise bila tajna nego laz, a ticala se kontrolnih zadataka. Prica je komplikovana, ali ako vas ipak zanima, napisite mi u komentarima pa mozda napravim i storytime.


18. Planovi za buducnost.
Jedna rec-svasta. Pisanje, skola, bavljenje nekim sportom... previse toga planiram.


19. Rec koja te opisuje.
Zamisljena. Previse razmisljam, toliko da mi se u mislima nekad pojavljuju nerealne slike koje kad-tad mogu nacisto da me izlude. Zato gledam da se povremeno prosto iskljucim iz svega i ne razmisljam ni o cemu.


20. Omiljeni citat?
Ovo stalno menjam, ali trenutno je to: "the darkest nights produce the brightest stars". Kad se god setim ovog citata, na pamet mi padne kako se i u najmracnijim dobima desava nesto dobro.
Nadam se da vam se svideo post i da ste saznali nesto novo o meni. Mozda buduce napisem jos nesto ovako. Do sledeceg posta!

                                     P.S. Koji je vas omiljeni citat?

  • Share:

You Might Also Like

18 коментара

  1. Super je tag! Dosta smo slične :)

    Tea time - Klonovi : moonstears

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan je tag! Imamo slične vrline! Ja sam isto tvrdoglava,ponekad nemarna i naivna! A i iste su nam i vrline! Sve u svemu svaka čast za tag! Drago mi je da sam saznala nove stvari o tebi,ujedino sam te bolje upoznala!♥
    Stigao je novi post! Bilo bi mi drago kada bi ga pročitala i ostavila tvoje mišljenje u komentaru! Hvala!♥ Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/misli-dobropa-ce-dobro-i-biti.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru! Drago mi je sto si se pronasla.❤ Pogledacu tvoj novi post.

      Избриши
  3. Great! I'm following you , can you follow me back? ♥♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Mogu da kažem da smo jako slične, i ja jako volim da gledam "Disney" i slušam Tini❤, a moj omiljeni citat je "The stars were her spotlight, the city became her stage",.. Pozdrav!❤❤

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! Divno si odgovorila na pitanja. Sada smo te svi bolje upoznali ♥♥♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2017/07/international-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post! Jako mi se sviđa ovaj tag i dopadaju mi se tvoji odgovori. Također me je uvijek privlačilo crtanje ali se ne mogu baš pohvaliti nekim posebnim talentom na tom polju. Voljela bih vidjeti taj storytime koji si spomenula :)
    Želiš da se međusobno zapratimo ? Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Moram priznati da mi se ovaj citat jako sviđa :)
    Meni je najdraži: Odvažne sreća prati i često se time vodim :)
    Zapratila sam te :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  8. Super post! Zanimljivi odgovori! Nemam iskreno omiljeni citat,ali mi se jako sviđa tvoj!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu : https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. NI jan emam omiljeni citat, lepi odgovori :)
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши